Обкатка нової бензопили
Чи потрібен тест-драйв придбаної бензопили? Скільки часу необхідно, щоб агрегат з нуля дійшов до оптимальної кондиції? Ці питання дуже часто виникають у власників нового бензоінструмента в перші години його експлуатації.
Іноді поради бувалих вже з цього приводу стають настільки «корисними», що техніка вже після першого старту вимагає ремонту. Тому від фахівця сервісу можна почути невтішний вердикт: «Недотримання рекомендацій виробника» і як результат — в гарантійному обслуговуванні відмовлено. Всі додаткові витрати вже лягають на плечі господаря бензопили.
В принципі, при введенні в експлуатацію нової пили хорошої якості особливих маніпуляцій проводити з нею не варто. Імениті бренди-виробники, такі як: HUSQVARNA, STIHL, AL-KO, SOLO всі попередні процедури виконали свідомо, щоб користувачі відразу могли включати інструмент і працювати. Так ось, на початковому етапі пилі потрібна скоріше не обкатка, а більш щадний режим роботи.
Під час цієї фази відбувається інтенсивна підробітка всіх поверхонь, що труться. Тому не рекомендується перевантажувати двигун: підвищене навантаження, найімовірніше, призведе до його поломки, що, своєю чергою, виллється в кругленьку суму (новий двигун — це 75 % вартості бензопили). Так само не можна залишати агрегат і на холостому ходу, особливо тривалий час: охолодження циліндра забезпечує маховик, створюючи повітряний потік. На холостому ходу цей потік мінімальний і його, як правило, недостатньо для охолодження поршня.
При першому запуску ми рекомендуємо протестувати нову пилу на деревині невеликого діаметра, з мінімальними зусиллями з боку оператора, тобто, працюючи на середніх оборотах. Звичайно ж, дотримуючись всіх необхідних правил техніки безпеки. А вже через декілька днів можна буде пиляти на всю потужність. Тому сміливіше. Сподіваємося, придбаний у нас бензоінструмент, прослужить вам довгі роки.