Сервісне обслуговування
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- гарантійний талон заповнений з помилками або оформлений некоректно (наприклад, відсутній підпис покупця, який підтверджує згоду з усіма гарантійними умовами);
- серійний номер на інструменті відсутній, нечитабельний, змінений або не відповідає самому інструменту;
- порушені правила використання, викладені безпосередньо в інструкції з експлуатації, або при несвоєчасному сервісному обслуговуванні (якщо це передбачено інструкцією по експлуатації);
- в разі неправильного зберігання або транспортування, наявності зовнішніх і внутрішніх пошкоджень, зумовлених експлуатацією, або несправностей, які виникли внаслідок перевантаження інструменту в процесі його роботи;
- інструмент, призначений для побутового використання, експлуатувався в комерційних (професійних) цілях;
- порушено збереження гарантійних пломб;
- інструмент вже піддавався ремонту або іншим конструктивним змінам, неуповноваженими на те особами чи організаціями.